Sportief

Bewegen is gezond en leuk. Het kan bovendien plezierige sociale contacten opleveren als je het met elkaar doet. POWER-Amersfoort organiseert maandelijks kortere en langere wandelingen. Daarnaast worden er ook fietstochten georganiseerd en incidenteel ook meerdaagse wandeltochten en bijvoorbeeld wandel- en golfclinics en yogalessen.

Voor actuele activiteiten ga naar de agenda.

Fietsen

Er is in 2018 een Power-fietswerkgroep opgericht. Van april tot en met oktober wordt er een fietstocht georganiseerd op de tweede zaterdag van de maand.

Meer over fietsen

Korte wandelingen

Veel Power-deelnemers willen wel wandelen maar niet zo lang. De korte wandelingen duren maximaal anderhalf uur (exclusief pauze) en zijn ongeveer zes kilometer lang. Na afloop is er een gezamenlijke lunch (optioneel). De korte wandelingen worden gehouden op de eerste woensdag en tweede dinsdag van de maand.

Meer over Korte wandelingen

Wandeling langs de Ankeveense plassen (juni 2016)

Lange wandelingen

De lange wandelingen worden gehouden op de tweede donderdag en de derde vrijdag van de maand. De lengte varieert tussen de vijftien en twintig kilometer.

Meer over lange wandelingen

Middellange wandelingen

Sinds jaar en dag kennen we bij POWER-Amersfoort korte en lange wandelingen. De korte zijn nooit langer dan acht kilometer. De lange nooit korter dan vijftien. Daartussen bevindt zich een gapend gat! Wie springt erin? Wie helpt om de Power-deelnemers ook middellange wandelingen te bieden?
We denken aan wandelingen van ongeveer twaalf kilometer lang (drie uur wandelen in een gemiddeld tempo), op een vaste dag in de maand.

Hou je van wandelen en wil je de uitdaging aangaan? Heb je eerst nog een vraag? Bel gerust! Ik ben bereikbaar op (033) 4617277. Een mail sturen kan ook: jet.holleman@gmail.com.

XL wandelingen

Incidenteel wordt er een extra lange wandeling georganiseerd. De afstand is ongeveer 25 km. Houd de agenda in de gaten!

Meerdaagse wandelingen

Ten minste een keer per jaar wordt er een meerdaagse wandeling georganiseerd. Vaak in de winter, soms in voor- of najaar. Meestal is het een driedaagse met twee (hotel)overnachtingen.

Incidenteel zijn er ook wandelreizen naar het buitenland.

Meer over meerdaagse wandelingen

Andere sportieve activiteiten

  • Kennismaken met gezond bewegen
  • Zwemmen
  • Golfen

 

Design: Pixelliquid | Techniek: Kleine Stappen